κέικ λεμόνι
ΥΛΙΚΑ
- 500 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
-1,5 ποτήρι ζάχαρη
- 250 γρ.καλαμποκέλαιο
- Μισή κούπα λεμόνι
- Ξύσμα από δυο λεμόνια
- 1 κουταλάκι γλυκού μπείκιν πάουντερ
- 2 βανίλιες
- 1 κούπα γάλα
-4 αυγά
ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Χτυπάτε το καλαμποκέλαιο μαζί με τη ζάχαρη. Έπειτα Χτυπάτε ξεχωριστά τα αυγά, και τα προσθέτετε κι αυτά στη συνέχεια ρίξτε στο μίγμα το γάλα, τον χυμό λεμονιού, το ξύσμα λεμονιού και σιγά σιγά προσθέστε το αλεύρι, το μπέικιν και τη βανίλια. Χτυπήστε για 5 λεπτά ακόμη έως ότου ομογενοποιηθούν τα υλικά. Ρίξτε το σε βουτυρωμένο ταψί και ψήστε για 1 ώρα στους 170 βαθμούς!
αν θέλετε μπορείτε να βάλετε από πάνω και γλάσο λεμονιού…
ΓΛΑΣΟ
Τα ανακατεύετε όλα σε ένα μπωλ με ένα σύρμα…και το ρίχνουμε από πάνω όταν είναι ζεστό το κέικ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου