kazan dipi(Καζάν Ντιπί)
υλικά
1,5 κιλό γάλα
300 γρ. ζάχαρη
150 γρ. νισεστέ
2 βανίλιες
3 φύλα ζελατίνας
μισό κρασοπότηρο ανθόνερο
10 γρ.βούτυρο
50 γρ.ζάχαρη άχνη
εκτέλεση
1.Σε μια κατσαρόλα ρίχνουμε το ένα κιλό γάλα,και το μισό κιλό το κρατάμε για να αραιώσουμε το νισεστέ…..
2.Βάζουμε τη κατσαρόλα στη φωτιά να βράση,και στο γάλα που κρατήσαμε ρίχνουμε το νισεστέ,και τις βανίλιες,ανακατεύουμε πολύ καλά μέχρι να διαλύσει.
3.Πριν να αρχίσει να βράζει ρίχνουμε τη ζάχαρη ανακατεύοντας πολύ καλά…μόλις αρχίσει να βράζει ρίχνουμε τις ζελατίνες,και το υπόλοιπο γάλα,και το ανθόνερο…
4.Μόλις πήξει το κατεβάζουμε, περνούμε ένα πυρέξ και αλείβουμε το βούτυρο,και πασπαλίζουμε την αχνή από πάνω…Μετά παίρνουμε μια κουτάλα και στρώνουμε ένα λεπτό στρώμα κρέμας και το βάζουμε στη φωτιά.
το γυρνάμε γύρω-γύρω να καίει ομοιόμορφα,θέλει αρκετή ώρα….έμενα μου παίρνει πάνω από 45 λεπτά..με μέτρια φωτιά φυσικά
Και τέλος προσθέτουμε την υπόλοιπη κρεμά…το ξαναβάζουμε στη φωτιά να πάρει μερικές βράσεις για να δέσει όλο μαζί..
Το αφήνουμε να κρυώσει και το βάζουμε στο ψυγείο μερικές ώρες… με τη σπάτουλα το σερβίρουμε ανάποδα,δηλ. να πάει το καμένο από πάνω…
σερβίρετε με παγωτό,με γλυκό κουταλιού η σκέτο….καλή επιτυχία
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου