Τα γιατροσόφια της κρήτης
Στην Κρήτη παλιά που δεν υπήρχαν γιατροί (και προπάντων στα χωριά) οι άνθρωποι προσπαθούσαν με τα βότανα να δώσουν ανακούφιση στα διάφορα προβλήματα που αντιμετώπιζαν..Μα ούτος η άλλως τα φάρμακα από τα βότανα παράγονται.Οι παππούδες και οι γιαγιάδες τα γνωρίζουν αυτά και τα τηρούν ακόμη…
Διάρροια:Έχετε διάρροια, ανακάτεψε ένα κουταλάκι ωμό καφέ με το χυμό ενός λεμονιού πιέστε το δυο έως τρεις φορές την ημέρα θα δείτε αμέσως διάφορα
Πονόλαιμος:Σας πονάει ο λαιμός σας βράσετε χαμομήλι και ρίξετε μέσα ένα κουταλάκι σόδα και κάνετε γαργάρες…θα ανακουφιστείτε αμέσως…
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου