αποστείρωση των βάζων

Όταν φτιάχνουμε μαρμελάδες η γλυκά κουταλιού,για να τα διατηρήσουμε πολύ καιρό χωρίς να μουχλιάσουν πρέπει να τα αποστειρώσουμε…

1. τρόπος είναι ο φούρνος τα πλένουμε πολύ καλά με απορρυπαντικό για πιάτα και μετά ανάβουμε τον φούρνο στους 100 βαθμούς και μόλις προθερμανθεί στρώνουμε μια πετσέτα πάνω στη σχάρα και τα τοποθετούμε για 15 λεπτά,.τα βγάζουμε και τα αφήνουμε να κρυώσουν και βάζουμε το γλυκό η τη μαρμελάδα …..

2.τρόπος είναι να τα βράσουμε..βάζουμε μέσα στη κατσαρόλα μια σχάρα να μην αγγίζουν τον πάτο της κατσαρόλας γιατί μπορεί να σπάσουν,τα τοποθετούμε και γεμίζουμε την κατσαρόλα  με νερό, όταν αρχίσει ο βρασμός τα αφήνουμε 5 λεπτά. Τα αποσύρουμε και τα βάζουμε σε μια πετσέτα να στεγνώσουν εντελώς και είναι έτοιμα για χρήση…

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις